anitagentenaar.reismee.nl

Hue en Hoi an!

Zoo waar zal ik eens beginnen.. volgens mij waren we gebleven dat ik aankwam in Hue! Helaas zonder Vans want die heb ik ergens laten liggen op Cat ba Island.. beetje jammer want nu moet ik 4 weken op slippers lopen haha

We zijn die avond op stap geweest met de andere 3 nederlandse jongens, eerst heerlijk indisch gegeten en daarna naar de Brown eyes bar! Bier werd ingeruild voor cocktails en buckets en het jenga spel kwam op tafel. Ontzettend veel lol gehad en een avondje gedanst! Dag erna lekker uitgeslapen en om 1 uur zijn we met ze 5e verder gereist naar Hoi An, Was toch nog 6 uur in de bus en we lagen bij de wc die zo ontzettend stonk.. atlthans Jasper lag daar 6 uur lang met zijn neus dichtdus we gingen kapot van de lol. Eenmaal in Hoi An eerst wat gegeten en toen opzoek naar een hotel. Er was een vrouwtje die goed engels sprak en ons wilde helpen en een goedkoop hotel in centrum wist. Caspar en ik gingen achterop de scooter en ze reed ons erheen zodat we even konden kijken, we vonden het al snel prima dus daarna de rest gehaald. Ontzettend lief vrouwtje die me nog even het stadje door reed. Hoi An is weer totaaaal anders dan Hue en Hoian.. echt lijkt wel ander land. Het is klein en overal hangen lampionnetjes buiten.. er zijn veel kleding en schoenen winkels. Heel touristisch dus maar wel heel gezellig! En opvallend is dat de mensen hier echt heel goed Engels spreken..!

Die avond zijn we naar een ontzettend leuk barretje gegaan, de aussie bar! (van de naam werd ik al blij haha) buckets drank kwamen op tafel en de jongens hebben ons een geweldig drank spel geleerd. Dag erna zijn suzanne en ik samen achterop de moter gegaan! Richting My son (geruineerde tempel) ongeveer uur heen en terug via een klein dorpje. Dit was echt zo gaaf! Zo door het landschap crossen.. Ik voelde me veiliger achterop de moter dan in de bus hier. De mannen die ons reden waren heel aardig, konden goed Engels dus hebben we veel gepraat over verschillen in Vietnam en Nederland (zijn nog veel overeenkomsten) Dit was echt een ontzettend leuke dag wat we zeker nog een keer gaan doen in na thrang! My son was overigens niet zo boeiend. Die avond weer op stap, en we besloten om naar de why not bar te gaan dus hoppakee met ze 5e achterop de scooter van locals en die brengen je dan voor 50 cent naar een andere bar. Is best lekkere manier om even te ontnuchteren ;) . Why not bar verder gedanst.. veel backpackers ontmoet en een top avond gehad! Dag erna zijn we naar het strand gegaan en heb ik mijn boek uit gelezen! Paniek heerst al want heb nog maar 2 boeken..

Oja ons hotel/hostel is hier echt een ramp haha. Voor de mensen die denken dat we in luxe leven nou nee dus!! We hebben al een dode en levende kakkerlak moeten opruimen.. of we hebben geen water uit de douche en als we geluk hebben dat er water is dan is het koud. We slapen soms op houten planken, je deken is een klein handdoekje. Airco maakt zoveel geluid dat je je eigen dromen niet meer hoort. En het bed is soms.. naja beetje vies. Maar het went!!!!!!!! Straks gaan we door naar Nha trang.. (12 uur in nachtbus ooeeh) plaatsje aan de kust wat beetje wordt vergeleken met jawel IBIZAAA.! haha zal wel lang niet zo zijn maar we hebben wel gehoord op leuke strandfeestjes. We denken hier 3 nachten te blijven. Tijd gaat snel al bijna 2 weken hier maar leuke is dat we nog 3 weken hebben! Oja Laos stond op de planning maar dat gaan we never nooit halen dus we doen alleen Cambodja en vanuit daar terug naar bkk.

Zo dit was het weer voor vandaag. Ik ga weer door met vakantie vieren :)

Liefs xxx

Reacties

Reacties

rutger

Wow wat een lap tekst, spontaan hoofdpijn! Maar goed niet de luxe die je gewend bent maar zoals ik het lees had je daat toch niet van kunnen genieten aangezien je elke dag gaat feesten ;) maar let maar op dat die snorfietsduivels ook niet een cocktailtje of 6 achter de kiezen hebben wnnr ze jullie weer naar de volgende zuipbestemming brengen haha veel plezier nog en groeten aan suuss x

nico sr.

Oma heb ik zojuist ook weer gefaxt . De vorige verhalen heeft ze ook allemaal gelezen waar ze erg van geniet. Ook groetjes van Oma.

mama

Ah, had ook wel even met je willen skypen! Even je stem horen! Fijn hoor, dat jullie zo ontzettend genieten. Ben benieuwd hoe ik Vietnam zal ervaren, vast anders dan jullie!! Al bijna 3 weken erop, gaat supersnel ook!
liefs, mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!